لپ تاپ های Samsung Series 7 Game 3D

به وبلاگ هرچی که بخوای - عمومی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
لینکستان
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های جالب
عکس های سیاسی
عکس های مذهبی
عکس های خنده دار
کاریکاتور
فتوکاتور
عکس منظره
والپیپر
موزیک
موزیک جدید
موزیک طنز
موزیک ایرانی
موزیک خارجی
موزیک تیتراژ فیلم ها و کارتون ها
دانستی
دانستنی های جهان
دانستنی های جالب
ترفند
ترفند ویندوز و رجیستری
ترفند کامپیوتر
ترفند اینترنت
ورزشی
اخبار فوتبال
فروشگاه
پوشاک
کتاب
موبایل
وسایل آرایشی
محصولات جالب و سرگرمی
وبلاگ
اخبار وبلاگ
اس ام اس
اس ام اس طنز
اس ام اس سرکاری
اس ام اس عاشقانه
آموزش
آموزش رانندگی
آموزش نرم افزار های کامپیوتری
تکنولوژی
موبایل
خودرو
کامپیوتر
دانلود
دانلود فونت
دانلود نرم افزار
دانلود بازی
داستان
داستان عاشقانه
داستان طنز
داستان تاریخی
داستان مذهبی
طنز
عکس خنده دار
جوک
اخبار
اخبار عمومی
اخبار ورزشی
اخبار فناوری
اخبار سیاسی
دیگر
فال
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 1259
بازدید کل : 204274
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: KolahZary.LoxBlog.Com

تبلیغات

لپ تاپ های Samsung Series 7 Game 3D

طی سال های گذشته لپ تاپ های زیادی به بازار آمدند، در کنار آنها PC ها با قطعات فوق العاده هم نقش گرفتند. اما لذت همیشه در یک چیز تازه خلاصه می شود، و این چیز لپ تاپ های جدید سری گیم سامسونگ می باشند که دارای صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچ ۳بعدی است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، خود دستگاه از لحاظ زیبایی و سخت افزاری بهترین لپ تاپ گیم است که تا به حال به چشم دیده شده است. بدنه آن از رنگ متال مشکی به همراه محافظ پلاستیکی با کیفیت عالی طراحی شده است، کیبورد و تاچ پد هم از لحاظ کیفی رده اول را به خود اختصاص می دهد. بدنه مشکی براق آن دارای لوگو سامسونگ می باشد که وقتی لپ تاپ روشن می شود، لوگو براق می شود. در قسمت راست کیبورد یک ایده جدید بکار رفته شده است، یک Scroll که در واقع لپ تاپ را در Mode های مختلف قرار می دهد:

سبز- در این حالت لپ تاپ به eco mode می رود، در این مد سیستم بر روی حداقل سخت افزار کار می کند و چراغ کیبرود هم خاموش می شود، می شود گفت این حالت برای جلوگیری از مصرف بی رویه باطری طراحی شده است.

کتابخانه- سیستم را در حالی Medium قرار می دهد یعنی ۵۰% سخت افزار مورد استفاده قرار می گیرذ. اما باز هم چراغ کیبورد خاموش است.

عملکرد- در این مد چراغ صفحه نمایش روشن می شود، و سیستم در حال کامل از تمام قدرت سخت افزاری استفاده می کند که این مد برای بازی کردن طراحی شده است.

کلید آبی که در عکس زیر می بینید، کلید Power این لپ تاپ است و چراغ آبی رنگ میزان صدا را نمایش می دهد. البته باید بیان کنیم که در صورت تغییر مد به عملکرد( مد بازی) صدا و انیمیشن هم تغییر پیدا می کند.

از لحاظ پورت می شود گفت که نمونه ندارد. این لپ تاپ گیم دارای پورت های VGA,HDMI,Display Port,Headphone,Microphone به همراه دو USB 2.0 و دو USB 3.0 و از همه مهمتر ۷×۱ card reader و Gigabit Ethernet Socket می باشد.

اگر بخواهیم از لحاظ سخت افزاری به آن نگاه کنیم، این لپ تاپ دارای پردازشگر Core i7 با قدرت هسته ۲٫۲Ghz از تکنولوژی ۲۶۷۰QM می باشد، حافظه این لپ تاپ ۸GB 1333MHz DDR3  به همراه ۲ پورت اضافی DIMM می باشد. از لحاظ گرافیکی هم بهترین را در آن به کار برده اند. این لپ تاپ با گرافیک فوق العاده AMD Radeon HD 6970M به همراه ۲GB DDR5 عملکرد باورنکردنی به اجرا درآورده است. هارد این لپ تاپ ۷۵۰GB و دارای Blu-Ray دیسک می باشد. با این قطعات فوق العاده بعلاوه bluetooth 3 و Wifi 300Mbps دست تمام لپ تاپ های گیم را از پشت بسته است.

نور صفحه نمایش به خودی خود به حداکثر شفافیت تنظیم شده است. البته نور صفحه نمایش در مواقع کار با ۳D کم و زیاد (اتوماتیک) میشود.

توقع نداشته باشید که تمام بازی های ۳D بر روی این لپ تاپ اجرا شود، به طور مثال بازی مثل Battefield 3 هنوز آپدیت رسمی به آن تعلق نگرفته اشت، اما بازی های مثل Modern Warfare 3 و Call of Duty Black Ops به راحتی قابل اجراست.  همچنین باید مد نظر داشته باشید که با بازی کردن در حالت ۳D از کیفیت تصویر کاسته می شود.

در حالت عادی بازی کردن با استفاده از عینک ۳D بسیار راحت و کم وزن است، عینک های این لپ تاپ به راحتی از طریق USB شارژ می شوند و مشکل باطری ندارند، تاثیر سیاهی حاصل از استفاده از عینک ۳D دید شما را برای تصاویر دور می کاهد، اما جذابیت ۳D آنقدر بالاست که چنین مشکلاتی را اصلا حس نخواهید کرد.

کیفیت صدا هم بسیار عالی است.  این لپ تاپ از  ۲ اسپیکر ۲W به همراه Subwoofer تشکیل شده است که میشه گفت بهترین اسپیکری است که تا به حال بر روی لپ تاپ دیده شده است.

خبر بد اینجاست که عمر باطری این لپ تاپ مثل تمامی لپ تاپ های گیم دیگر به صورت زیر است:

در حالت بازی (مد گیم) : ۱ ساعت

در حالت Standby (نور صفحه نمایش بالا): ۴ ساعت ۳۰ دقیقه

اگر به دنبال لپ تاپ گیم هستید مخصوصا بازی خورها و یا اینکه می خواهید از تکنولوژی ۳D بهرمند شوید این لپ تاپ بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |

درباره وبلاگ

این وبلاگ قبلا در پرشین بلاگ فعالیت می کرد و به دلیل مشکلات موجود در پرشین بلاگ به لوکس بلاگ منتقل شد. این وبلاگ نویسنده فعال می پذیرد، درخواست همکاری خود را در قسمت نظرات بفرستید. متاسفانه به وجود مشکلات موجود در سیستم لوکس بلاگ به زودی آدرس وبلاگ به kolahzary.mihanblog.com تغییر می کند...
آرشيو
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
شادمان کلاه زری
قاصدک روحی
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که بخوای - عمومی و آدرس kolahzary.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. توجه داشته باشید که لینک ها پس از مدتی به صفحه لینکستان> منتقل می گردد





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

بانک اطلاعات پزشکی
تجارت الکترونیک
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه

تبلیغات

CopyRight| 2012 , kolahzary.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By KolahZary | Template By: KolahZary.LoxBlog.Com